Bizde de 10.7 ölçüldü daha sonra 9-10 arası oldu ölçümler hep. Doktor çok yüksek olmadığı için kafa boyutunu etkileyecek kadar gibi doğum şeklini belirlemez dedi normal doğum yapabilirsin. Ama benim bebeğim gelmedi sezeryan doğum oldum. Doğumdan sonra da iki kez bakıldı beynine sıvı vs yok çok şükür. Hiç endişe etmeyin bunlar sınırda ölçümler genelde sorunsuz doğuyormuş bebekler🌸