Nur1219 Kızlarr epidural hakkında bilgi lütfen? Aranızda olan var mı ve daha sonrasında bel ağrısı yaşayan?
Gmry Nur1219 normal doğum yaptım 2 doz oldum ne bel ne baş ağrısı hiçbiri olmadı. Epidural olmasa doğuramazdım yani o derece iyi bişeydi benim için
49411995 Gmry merhaba sezeryandan nasıl oluyor çevrenizde olan var mı benim sezeryan olacak ama bu kez epidural istiyorum gibi ama bilgi sahibi de değilim çevremde de olan yok öylr
Sultansultis Gmry doğum öncesinde yuruyememe, tuvaletini yapamama ve doğum esnasında ikinamama, vakum kullanma oluyormuş sanırım sizde oldu mu
Parinas Nur1219 anestezi doktoru bana katater takarken “sakın kıpırdama, kıpırdarsan kalıcı ağrı olur” demişti 2 hemşire beni sıkı sıkı tutmuştu. Aklınızda olsun
Gmry 49411995 sezaryen sırasında sırtınıza katater takılıyor sonrasında ağrınız oldukça ordan epidural veriliyor hastaneden çıkışınızda alıyorlar sırtınızdan hiçbir ağrı sızı hissetmiyorsunuz doktorum böyle anlatmıştı bana eğer sezaryene dönseydi doğumum yine epidural alacaktım
Gmry Sultansultis yok hayır hiçbiri olmadı sancıları hissediyorsunux zaten şiddetini azaltıyor epidural dayanabilir hale geliyor sancı geldikçe ıkınıyorsunuz 1ay geçti doğum yapalı sonrasında da ne ağrı ne başka bişey hiçbiri olmadı
Diylia Etrafımda yaptıran bir kişi bar hemde iki kez yaptırmış ve bel ağrısı çektiğini söyledi.O yüzden ilk gebeliğimde almadım ama bu gebeliğimde istiyorum