Kızlar bir aylık olduk oğlum arada nefesi kesilir gibi nefes alıyor böyle çok ağlarsın iç çekersin yaa öyle sonra ağzına süt geliyor kusuyor yada kusmuyor bu normal mi çok korkuyorum yaa bogulursa nefesini alamazsa diye başına gelen varmı nasıl bir çare buldunuz