Damla_g28 Ceren1996 36+6 geçen acilmaya bakıldı mantar enfeksiyonu olmuş ben şimdi ne halt edicem doğumda sıkıntı olur mu kizlar ya 😏😏
defnevedoruk Ceren1996 37+2 çok yorgunum sürekli kasılmalarım oluyor artık doğurmak istiyorum:(( 8 gün sonra sezaryenım var🫶
Crown23 Ceren1996 37+5 sancı acılma hicbirsey yok bebek bu 2 gündür cok hareketsiz arada sadece kendini kasıyor bi sola bi sağa 23 ünde sezeryan olacağım 🥹
Anneyimmmben Ceren1996 37+2 yim ikinci gebeliğim normal doğumu bekliyorum ilk çocuğumu 39 da doğurdum bu daha erken gelecek gibi bir his var içimde
Sibellll_123 37+1 açılma var 2cm Kaslmlar çok fzla yürüyüş plates topu merdiven inip çıkmak squet herşey yapıyorum nemzn gelir blmiyorum
Ceren1996 Sibellll_123 bende de kasılma var. Bebiş bı yerde toplanıyor günde 3 4 defa. Ama en son gittigimde açılma falan yoktu
MaviNur25 Sibellll_123 bende de 34+5ten beri 2cm acılma var bgn 36+4 olduk cok şükür sancım da yok sadece bebek toplanıyor agrıtıyor geri normale dönüyo doktorum hemen baslayabilir demişti doğum geliştirici falanda olduk şimdi 37yi heyecanla bekliyorum bakalım inş görürüz o günleri
Sibellll_123 Ceren1996 benmm sancı çıkıyor ama düzenli değil o yüzden yatış istemedm benm 3ncü gebelik
Ceren1996 Sibellll_123 benim ilk gebelik sadece toplanıyor bı yerde kasılıyor sancı hissetmiyorum o yüzden sordum
Sibellll_123 Ceren1996 herkesn bir değil cnm kiminin nst sancı çıkıyor ama anne hissetmiyor herkesn beden farklı
Ceren1996 defnevedoruk benimde kasılmalarım çok oluyor. Az kalmis sizin sağlıcakla kucaginiza alın inşallah. 🤲
Ceren1996 MaviNur25 benimde bebiş toplanıyor sonra eski haline dönüyor sonra tekrar toplanıyor. Bu haftalarda normal sanırım kasılıp toplanmasi
MaviNur25 Ceren1996 sancı vs olmazsa normal geliyor işte ben her kasıldıgında hareketini özel bölgemde bacagımın arasında hissediyorum baskıyı resmen ödüm patlıyor aha geliyo diye 🤦🏼♀️