Ismigul 37 haftadayim bebeğin kafası yukardaymıs dedi doktor sali günü masaj yapacaklarmis kafası ni dondurmek için ama riskide var doğum baslayabilir dedi ve acil sezaryana alabiliriz dedi başına gelen varmı ne yapmaliyim acil yardım lutfen