tazebiirannee Kızlar merhaba 🫠 kızçem biraz minnak bugün kontrolde 2100 olduğunu öğrendik. Genel olarak bi sıkıntısı yok çok şükür ama kilo alma konusunda biraz geriden geliyo bende çok üzülüyorum 🥺 oğlum 38 haftalıkken 3500 doğmuştu. Kızım da doğana kadar biraz daha kilo alsın istiyorum ama şu kalan bi kaç hafta içinde en çok ne yesem daha çok kilo yapar sizce 🥲🥲
Aysakyld tazebiirannee benim stresten 1 ay buyuyemedi 🥺 şimdi stresim bitti çok şükür. Kilo alıyoruz 🥲
Aysakyld Aynısı benimde benimki erkek 34+0 da gittim bı kaç gün önce 2100 olmuştu 1 hafta geriden geliyor bebişlerimiz. Korkulacak bir durum yok sağlıklı beslen sadece hiç aç kalma sakın doğuma kadar alacaklar daha zaman var. Benim 2 hafta önce 1650 idi 2hafta sonra 2100 oldu her sabah yumurta yedim süt ürünleri çok tükettim kivi yedim günde 1 tane sabah kahvaltıdan sonra 1 tatlı kaşığı zeytinyağı içtim 2 saatte bir atistirdim hep bende 2 kilo aldım ama değer bebişime inşallah 3 kilo ve üstü doğarlar
tazebiirannee Aysakyld yaa 🥺 bende üzülüyorum ama çok vaktimde kalmadı oğlumu sezaryen doğurdum çünkü bu da öyle olucak o yüzden 2-3 haftam kaldı bende biraz daha büyüsün istiyorum 🥲
Dceylan34 Avokado, muz, badem, ceviz, süt gibi yiyecekleri unutmayın hanımlar Şekeriniz yüksek ise muz ve sütü hergün tüketmeyin
tazebiirannee Dceylan34 şekerim normal çok şükür 🙏🏽 avokado ceviz falan çok tüketiyorum aslında, muz da yiyorum ama o biraz kabızlık yapıyo 🥲