MujganisMom öyle bir biliyorlar ki zamanını oğlum 4 yaşında ben de 3 yıldır istiyorum, hamile kalmadan önceki reglimde annemlerde oturup ağlamıştım olmuyor diye bi kere de kayınvalidemin ördüğü bi yelek vardı büyük rengi sarı, çocuğum olursa bana bundan yap aynı tenk demiştim o yeleğe bakarken öyle bi ağlayasım gelmişti ki dedim yok ya bittik herhalde 🙈 ama tam olması gereken zamanda oldu şimdi ona inanıyorum 🧡