Benim de var. Hatta biraz ilk gebeliğimde büyüme yapmıştı. Paniklemiştim ama rahim dışına doğru yerleştiği için bebeği etkilemez demişti doktorum. Normalde doğumda da alınacaktı ama doğumda sıkıntı yaşadığımız için kaldı. Şimdi ikinci gebeliğim bunda da sıkıntı olmaz dedi doktorum. İnşallah bu sefer alınacak