AleynaKaynar Kızlar kimyasal gebelikte en yüksek kaçı gördünüz beta hcgde ? Benim şuan betam 1584 ama korkularım var daha önce yaşadığım için lütfen yardımcı olurmusunuz ve bu kaç haftalığa tekabul ediyor
Yakamoz20 AleynaKaynar AleynaKaynar sen pazartesi doktora gitsen direk keseyim görürsün eğer görmezsen o zaman sıkıntı dert etme güzel beta artmış pazartesi direk doktora git kese bak strese girme
Ftm2025 AleynaKaynar ben kimyasal geçirdim ama betamı net hatırlamıyorum 900 lerdeydi sanırım zaten beta batık hemen kanamam oldu 3. Gündü gecikmemin sonrada hemen üstüne tekrar hamile kaldım