Manolya89 haftalık hamileyim 1 haftadır önce kasık ağrım başladı 3 gündür de sürekli idrara sıkışık gibi baskı var nasıl geçecek çok kötü oluyorum
demirrleydi_ Manolya89 maalesef ilaç kullanmadan geçmez hemen doktora görün bendede sürekli oluyor sadece ilaçla geçiyor ve iç çamaşırına dikkat et sürekli değiştir hijyen önemli
Elatalay Manolya89 bende hamileyken sık sık oluyodum artk kan geliyodu.aksef kullandm bol su ic gecmis olsun
Manolya89 demirrleydi_ evet hep değişiyorum kasık ağrım başlayınca gittim doktora o zaman dediki hem miyomum var onun ağrısı olurmuş bu haftalarda hemde bebeğin pozisyonu tam kasıklarıma oturmuş vaziyette olduğu için baskı yapıyor muş şimdi bi de bu eklendi hepten kötü oldum 😢
Denizgil Bana doktorum ocean cranberry kapsül önermişti. Eğer idrar yolu enfeksiyonum olursa diye. Bir doktoruna danış istersen canım bayağı kullanılan bir takviye araştır geçmiş olsun 🍓
demirrleydi_ Manolya89 çok geçmiş olsun bendede miyom var çok fazla ağrı yapar seninki yumurtalıkta mı yoksa rahimde mi ben şuan kontrol altındayım en son miyom 5 santimdi 7 santim olursa çok sıkıntılı