Vatdifak Kiraciyim. Ama şu an bir odam boş. Başta yatak odamdaki dolabın bir kısmını boşaltıp anne yanı park yatak alıp oda yapmamayı düşündüm. Ama aldığım kıyafetleri, malzemeleri, oyuncakları nereye koyacağımı düşündüm. Siz ne yapacaksınız?
tahamommy Vatdifak bir dolap birde şifonyer almayı düşünüyorum şimdilik o da eşyaları için, kesinlikle ekstra bi dolap istiyor bebek eşyaları birde park beşik alıcam
Crown23 Vatdifak kiracıyım bende ama bebeğime oda yaptım açıkcası zaten yapmasaydım aldığımız seyleri koyacak yerimiz yoktu
Selenavci63 Vatdifak biz yapmaya karar verdik canım bir odamız boş duruyordu zaten hatta bugün odayı aldık ama ilk etapta şart değil bence
Accountant Vatdifak benimde bir odam boş ve oda yapacağım kendi dolabımda sifonyerimde yer yok boş duracağına oda yapma düşüncemiz var derli toplu durur eşyaları
Badusveannesi Vatdifak bende kiracıyım bende ilk öyle düşünmüştüm ama bişey ilk başta yapılırsa yapılıyor sonrasında hep başka bi masraf bişey çıkıyor olmuyor diye oda takımı aldım. Hem birde çocuğun eşyalarını koyacak kandi dolabımızda da yer yoktu. Anne yanı pak beşikte aldım montesori oda takımıda aldım
miiaa1 Kiracıyız, evimiz 3+1 ama aşırı küçük. O yüzden oda yapmayacağız ki zaten mahalle bina vs sıkıntılı çıktı buraya taşındığımızdan beri rahat edemedik taşınmayı düşünüyoruz kışa doğru belki o zaman yapabiliriz🥹
myangelson Vatdifak henüz 3 ay 19 günlük yanımda park yatakta yatıyor eşyaları da bizim dolapta şu askıya takılan raflardan aldım onlara koydum. Ama şifonyer tarzı birşey alacağım dolap almayı düşünmüyorum çünkü koyacak oda yok bizim dolabimizda da tam 3 tane ayrı askılık bölmesi var ve boş hep 🤦🏻♀️ daha büyük eve taşınırsak o zaman alabilirim ama burada ev bulmak biraz zor bir de kiracıyız sonuçta 🥲 kendi evimize yaptıracağım özel Montessori yatak falan. 😍
Bbk88 myangelson o yatagi ne zamana kadar kullanıyor kac yaşına kadar🥰 sonrasında bazayami geciceksin iler ki yaşlarda
Ftm2025 Vatdifak ben ev sahibiyim bu yüzden oda yaptım ama ben almadım teyzoşu aldı 4 5 yaşına kadar da kullanamaz anlamaz ne olduğunu nereye atsan orda yatar çocuk kiracı olsam almazdım Hediyeyi de aldırmazdım
miniminibebek Vatdifak oda yapmadık biz kiracıyız ev sahibim sağolsun bi ay önce müjdeli haberi verdi evi satıyorum dşye öylece bekliyoruz bakalım satılıcak mı satılmayacak mı 🫣zaten bi seneye eşim tayin isteriz dedi diye oda yapmayı düşünmedim park yatak aldım anne yanı .eşyaları için bizim dolapta falan yer boşalttım oraya yerleştireceğiz
adatuna Vatdifak ilk kızıma 8 aylıkken yapmıştım ikinci çocuğuma da diğer odamızı yapıcam ama yine 8-9 ay civarı yaparım
AleynaKaynar Boş odam var ama yapmayacağım sadece ona özel bütün eşyalarının sığabileceği büyük bir dolap yaptıracağım birde park yatak aldımmı tamamdır 2-3 yaşında geldiğinde inşallah güncel zevklerimize göre bir oda yapmayı düşünüyorum her annenin fikri kendine özel💗☺️
myangelson Bbk88 4-5 yaş diyorlar da bakalım. Sonrasını düşünmedik 😅😅 4-5 yaşa kadar kullanirsa bunu zaten kendi evimize geçeriz nasipse orada odasında yatar
Giqu Vatdifak seneye bu evden çıkacağız diye yapmadım. Anne yanı aldık. Bir de büyük, 2’li bir şifonyer aldık ikea’dan, dolap da yok yani. Yatak odası biraz sıkıştı ama allahtan oda çok küçük değil, aldı yine de hepsini. Bir yıl böyle idare edeceğiz.
yazbebisi_ Vatdifak ben de kiradayım 2+1 ama ilk etapta oda yapmadım zaten ilk sene bizimle uyuyacağı için. 2. odaya eşyalarını koydum ama bi kısmı da benim dolabımda biraz bölük pörçük oldu ama iş görür 😂