Visenya Merhaba kızlar, oğlum 1 buçuk ay erken doğdu. 10 gündür küvözde ve hala ismine karar veremiyoruz 🥺 Büyük oğlumun ismi Deniz. Eşim Doruk istiyor ama ben sevemedim bu ismi 🥲Önerilerinize de açığız.
3_bebelianne Visenya Benim oğlumun adı Aras🧿 Kuzey Atlas Yiğit Yamaç size fikir olsun diye yazayım dedim
Sonic Aynı durumdayız ılk oglumun adı Deniz şimdi ıkinciye isim bulamıyorm doğuma az kaldı aklımda Ege var benım ılkı kadar ıcıme sınmese de yapacak bırsey yok 🥲
Visenya r_deniz Evet güzel bir isim adıyla yaşasın🙏🏻 Sadece bizim egeyle pek bir bağlantımız yok o düşündürdü bizi 😌
Melikeakkc Visenya vallahi daha 16 günlük bi sıkıntımız yok😂😂 sakin duruyor😂 gazını falan çıkarabiliyor çok şükür uykusu emmesi güzel🙏🏼
r_deniz Visenya teşekkürler🌸 biz Ege denizin kıyısında yaşıyoruz onu düşünerek koymadım ama bir bağlantın olmasına gerek yok Türkiye nin her yeri bizim🫠
Visenya r_deniz Aslında Ege ismine baya sıcaktık. Eşimin birkaç arkadaşı aa sizin egeyle bir bağlantınız yok ki demiş. Yorum yapmasalar ölürler 😏 Ege bölgesini de çok severiz halbuki ☺️
r_deniz Visenya ben yurtdışındayım oğlum 9 yaşında daha Ege li misiniz diye soran olmadı. ikinci isim olarak da güzel olur önemli olan sizin içinize sinmesi sağlıcakla gelsin☺️