Psikoanne merak ettim burda yazılan bazı yorumlara bir psikolog gözüyle bakıyor musunuz psikolog olmak da zor bence insanların ruhsal sorunlarıyla ilgilenmek yıpratır zorlandınız mı hiç hani elinizde olmayıp sinirlendiğiniz veya çok mutlu olduğunuz yada nötr mü oluyorsunuz hep bir psikoloğa sormak istemişimdir bunları 🙂