3423 merhaba bende diyabet hastası olarak hamile kaldım 2 tane şeker ilacı kullanıyordum hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım. Bugün 7+1 olduk doktorum dahiliyede gidebilirsin dedi sizin süreç nasıl oldu? Üç aylık şeker benim 6.7 çıktı en son. Açlık 130u buluyor tok 250lere çıkıyor