Hanımlar merhaba 36. Haftamdym 2. Gebeliğim oglum olacak nasipise. 2 3 gundur degisik seyler yaşıyorum, aşırı ishalim baskı hissediyorum egilip kalkarken yururken, basurlarım şişmeye başladı ağrı yapıyor, aşırı duygusalım herşeye ağlıyorum, halsizlik var , geçmeyen öksürüğüm var 1 haftadır. Toparlanamıyorum🥲