nisa_kurtgoz Arkadaşlar 32 de çalışır alan biri 37 de tekrar iş göremezlik raporu alıp kurumuna vermesi gerekli mi yoksa doğum sonrası analık izni yeterli oluyor mu sadece ?
burcuo nisa_kurtgoz Çalışamaz raporunu doğumdan önce iletmeniz gerekir, en azından ben öyle yapmıştım. İşlemişlerdi. Sizin kaçıncı haftada olduğunuzu bilemezler haliyle, bildirmeniz gerekir. Doğumdan sonraya o çalıştığınız 5 hafta ekleniyor.
Noluyoya nisa_kurtgoz Merhaba iletmeniz gerekiyor ben 32 de çalışır aldım 37 de tekrar çalışamaz raporu verdim
Mry2020 nisa_kurtgoz 5 yıl önce 37de almamıştım direkt sistemden düşüyor ama geçen hafta 37de kurumum ne hikmetse yooook illa alacaksın dedi gittim aldım doktorun sekreteri bile buna gerek yok dedi ama aldım artık yapacak bir şey yok
miniminibebek nisa_kurtgoz benım Dr a çalışamaz raporu için gittim 37 sandı veremem dedi 32 yim dedim tamam dedi 37 de rapor alınmıyor mu acaba diye düşündüm bende niye tersledi anlamadım
1melek1annecik Raporu sunmanız gerekli pazartesi için ben de gidip alıcam 32 de çalışır 37de çalışamaz raporu gerekli
nisa_kurtgoz 1melek1annecik evet doktorumda öyle demişti ama kurumda bu işle ilgilenen memur arkadaşım gerek yok dedi. Emin olmak için buraya da sorayım dedim 😌 anlaşılan herkese farklı bir şey denmiş
1melek1annecik nisa_kurtgoz sonradan keşke alsaydım demektense alın elinizde bulunsun 😊bugün gerek yok derler sonra izinde sıkıntı çıkar ibraz etmeniz gerekebilir
Mecnun 32 de çalışabilir raporu aldım. 34 de kanamam oldu doktor çalışamazsın dedi çalışamaz raporu aldım. Çalışamaz raporu da mutlaka alınmalıymış