Sila41_ kubraaaa123 kuzenim yaptırıp eve geldi kimseyle temas etmedi tek başına odada kaldı 1-2 gün onu doktor söylüyor zaten bağışıklık düştüğü için karantina gibi olman gerek ama kaç gün hatırlamıyorum
Habibe08 kubraaaa123 2 gün üst üste yaptırdım yatış filan olmadi normal aşı gibi iğne gibi oldu ekstra biseyi yok