Hanımlar ben 29+5 haftalığım bugün ilk kez pelvik ağrı oldu bende bide karnım acıdı çok bu haftada normal mi acaba pazartesi günü gidicem doktora ama benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba birde serklajliyim ben bu ağrılar acaba doğuma hazırlık çatı agrisi olabilir mi