ebrarmom08 yacem ikimizde inadız iyi oldukmu bizden iyisi yok ayni sekilde kotu oldukmu yakar yikar gecriz sonra hicbisy olmamis gbi barsrz 😬 ikimizde ben ben ciyiz
ebrarmom08 yacem hep boyle yapmayalim diye konusuyoruz ama yok ben bu aralar bide cok agrasifim hersyi problem ediyorum 😐 allah hrpimizin yuvaisna huzur versin tez zmanda bizmkinede insallah 🙏
yacem ebrarmom08 amin amin kzuuzm kadınlar adet zamanı bir henüz tatmasamda hamilelik iki duygusal agrasif oluyolar