Merhaba 39+3 olduk.
Bebeğim 10 haziranda 3.500 gr 13 haziran 3.700 gr. Normal doğum istiyorum ve doğumun kendi kendine başlamasını istiyorum. Doktorum da normal doğumu destekleyen bir doktor ve çok memnunum. İlk gebelik 4 kg dan sonra normal doğum riskli olabilir dedi. 41. Haftayı bekleyemeyiz bebek iri dedi. Suyum çok iyi. 39+5 yani 2 gün sonra doğumu sancı ile başlatalım dedi. Nişanım 10 gün önce gelmişti. Bir parmak açıklığım var rahim ağzını uyardı ama ne gelen var ne giden. Sancıyla doğuramayan insanların sezaryene alındığını ve bazen verilen sancının bebek kalp atışlarını bozduğunu bildiğim için çekiniyorum. 4 kg üstünü normal doğuran var mı? Ya da suni sancı ile doğuran?