[silindi] Kızlar awox testte pozitif görüp kimyasal gebelik yaşayan var mı? Kimyasal gebelik yaşayanlar süreciniz nasıldı
adatuna Pozitif gördüm kan verdim 25 felan çıktı 2 gün sonra verdiğimde 29 sonra 6 çıktı kanamam başladı regl oldum
Nurkl [silindi] ben de 63 ile öğrenmiştim 105/155/230/130 derken değerim çok yavaş arttı ve biranda düştü zaten kanamaliydi hep derken düşükle sonuçlandı 16 gün kanamam oldu
Ask45 [silindi] en fazla değerimi 7 yada 6 larda yakaladım kan testi yapınca 10 a kadar yükselip sıfırlandı cok şükür benim yükseklere kadar cıkmadı hiç adet kanamasıyla attım
[silindi] Ask45 inşallah öyledir çok korktum kürtaj olmuştum şubatta doktora gittim dün progestan verdi