uye-07 Ayy tam aradığım post. 😄 O kadar imkansız ki 1 sene 8 ay oldu düşüneli. Ve bu süreçte çok yoruldum psikolojik olarak hep hayalimdi böyle özel günlerde eşlerine söyleyenler ya da yakınlarına. Şuanda da hani çok uzun konular anlatıp sıkmak da istemiyorum özetle yine yeniden bekliyorum adetim dört buçuk gün oldu gecikme yaşıyorum ve test yapmak istiyorum sabah heyecanlıyım bir yandan bir yandan korkuyorum. 🥲🤲🏻