Noluyoya Kızlar bebişim çok küçük zaten gelişim geriliği var baş geliş pozisyonunda doktor normal doğurursun ama miyomun var sezeryan ol onuda alalım diyor bu kiloda sağlıkla kucağına alan var mı bebişi çok stres yapıyorum
Aysgllarkn Noluyoya canım 2550 kg gayet de iyi, hiç stres yapma. Ve son haftalarda ölçümler yanlış olabiliyor, belki daha kiloludur. Sağlıklıca alırsın inşallah kucağına 🌺
Blackkk Noluyoya kilosu normal bence önemli olan sağlıklı olması doğduktan sonra kolay toparlanır bence
fafatara Noluyoya benimde 35+2’de 2121 grdı. Bence normal yani ben perinatoloji takipliyim ve normal dedi. 38+0’da sezeryan olacağım insallah. Suan 37. Haftadayım. Perde ameliyatım oldugundan dolayı sezeryan olacağım.
Ismigul ben 36+4 de gittim kontrole 2600 dedi benim figer ikisi küçük dogdu o yüzden bu sefer gayet iyi geliyor
Denizj Noluyoya tabi ki sağlıklı doğar endişelenmeyin lütfen ben 2.500 kilo doğmuşum 30 sene öncenin teknolojisi bide düşünün. Geçen hafta kuzenim doğurdu ikiz 1900 hiç bi sorunları yok.💕
caglaoztrk Ben 37.haftada 2400 doğurdum gayet sağlıklıydı çok şükür endişe etmeyin sağlıcakla kucağınıza alın inşallah
yeni1annnne Noluyoya benim bebeğime de 4.200 gr dediler yavrum ancak 3.700 gr yani ölçümlerde şaşma payı çok yüksek içinizi ferah tutun üzülmeyin belki daha iridir siz üzüldükçe bebeğe de yansır bence sezeryan tercih etmeyin bebek için en iyisi normal doğum anne için de öyle sonra miyomu halledersiniz
Noluyoya yeni1annnne Teşekkür ederimm valla kafam çok karışık artık bebek nasıl gelmek isterse beklemedeyimm
ayse68_ Noluyoya 2.000 üstü hiçbir sıkıntımolmaz inşallah bnm bebek 1.480 doğdu 2 kg olunca kucağıma verdiler :)
pol34 Noluyoya 2500 doğdu sonra daha da kilosu düştü. Hiç küveze girmedi. Ben çok ağlamıştım nasıl büyüyecek minicik falan diye. 4 ayda akranlarını yakaladı. Sağlıklı olduktan sonra kilosuna hiç takılmayın. Şimdi diyorum ki boşuna ağlamışım çocuğu da kendimi de strese sokmuşum
AnayimBenAna_ Noluyoya 37 de 2540 doğdu ilk kızım. 4 yaşına girecek kasımda. Gayet sağlıklı bir bebekti 🌸
Ebru1234 Noluyoya 2500 üzeri normal sayılıyor ablam 2700 2800 doğurdu iki oğlunu da. Doğumdan sonra tombik tombik bebek oldular. Önemli olan sağlıklı olmasi
Kkardelenn1 Noluyoya arkadaşım 36+5 de 2300 doğum yaptı bebişinden ayrılmadı da eve beraber döndüler 🌸