Sarees Kızlar ilk hamileliğimde sulugözün önde gideniydim bunda gram duygusallık yok aksine hep ciddiyet , eşim bazen diyo gülmeyi de mi unuttun 🤣🤣🤣 benim gibi olan varmı😂
Busra2013 Sarees ilk kizimda bende oyleudim yani gulerdim tabi aka duygusalik yoktu buda kiz bunda herseye agliom gecen bi fenomen yayinda biriyle tartisio dedi kizimin adini anma oturdum agladimm ne alaka ne mana😂😂😂😂
mucizebebegimmm Sarees ilk gebeliğimde öte git deseler ağladım aylarca 😂 bide kendimi odaya kitleyip hüngür hüngür ağlıyordum öyle iki göz yaşıyla değil 😂 cinsiyet erkekti. Şimdi 2. Hamileliğim 27 haftalık olduk. Bunda da herkesi dövecek gibi davranışlarım var. Gram ağlama zırlama yok ilk gebelikteki gibi. Bide racon kesiyorum herkese 😂 cinsiyetimiz yine erkek 😂😂😂😂
duyyguluu Sarees ilk hamileliğimde eşimin 2 bardak çay içmesine bile ağlamıştım bunda dünya yansa umrumda değil modundayım bende ilk bebiş kızdı bu da her hafta cinsiyet değiştiriyor bakalım ne çıkıcak
Sarees Busra2013 bizim cinsiyet daha belli değil ama çok merak ediyorum gerçekten 🤣🤣🤣 bu hurafeler doğru mu değil mi bu hamileliğim çok farklı kızımdan , bu da kız gibi geliyor bana ama merakla bekliyorum 😅
Sarees mucizebebegimmm aaaa 😂 neden bu kadar farklı oluyor iki hamilelik de gerçekten çözemedim ben 😂 gerçekten ilkinin zıttı herşey 😂
mucizebebegimmm Sarees ilkiyle o kadar zıt yaşıyorum ki hemdeeee nasıl. İlkinde kusmadım rahattım gezdim falan. Bunda 27 haftalık olduk hala öğür öğür içim dışıma çıkıyor. Yediğim içtiğim her şey farklı. Tek aynı olan 2 oğlumda da et-tavuk-balık tiksindim 😂
Sarees mucizebebegimmm tavuk zaten aşırı ağır geliyor bana bugün ilk defa pişirmeye çalışacağım 😂 biz 15 haftalık olduk siz kaşıkçı haftadan gidiyorsunuz ? Haftaya cuma da cinsiyetini öğrenicez inşAllah🥰