Ada16 Kızlar 21. Haftamdayım bu haftalarda tatile giden var mı aranızda tehlikeli olur mu gün içinde orada yürüyüş elbet olacak denize girme vs.
Yazmelegi_ Ada16 bir sıkıntı yoksa doktorunuz bisey demediyse bence sıkıntı olmaz bide havuza girmeyi önermiyolar denize girin diyorlar genelde
Talentedmom Ada16 riskiniz yoksa denize girmek sıkıntı olmaz ama ıslak kalmayın havuza girmeyin güneş altında kalmayın
yasarceyda12 Ada16 ben başlarda sormuştum rezervasyon yaptıracaktım 29. Haftamda tatile gittim doktorum bir sıkıntı vs olmazsa 1-2 saatte bir mola vererek gidebilirsin dedi şükür gittim geldim 7-8 saatlik yoldu
beyzzdmrr 30 haftalık gebeyim bugün tatilden döndüm havuza girmedim denize girdim bir problem yaşamadım riskli bir gebeliğiniz yoksa doktorlar genelde müsaade ediyorlar siz yine doktorunuza sorun ama bir problem olacağını sanmıyorum
susaMom_ yasarceyda12 Canım bende şuan 13. Haftadayım gideceğim yolda 8 saatlik 2 saatte 1 yürüyüş yapsam 5-10 dakika anca varırız zaten 😅 var mı bir tavsiyen
yasarceyda12 susaMom_ ben öyle yaptım canım sabah bursadan yola çıktık 5 gbi 1-2 arası fethiyedeydik 1-2 saatte bir durduk 5-10 dk yürüdüm zaten doktorada sorsan böyle dicek sürekli oturmak kan akışını etkiliyor ondan bide ben kan sulandırıcı iğne kullanıyordum düşün o haliyle bile riske atmadım dönerkende öyle yaptık elhamdülillah sorun olmadı
Cakalllsebahat-0 Canım sana baglı bıraz kendıne dıkkat etmek sartıyla neden olmasın çok keyifli oluyor üstelik aynı haftadayız ben kapadokya ve karadeniz turu yaptım geçen hafta üstelik arabayla kendine dıkkat et hiçbir şey olmazzzz
susaMom_ Cakalllsebahat-0 Canım bana yazdın galiba kaçıncı haftalarında gittin ben şuan 13. Haftamdayım 2. Gebeliğim
susaMom_ yasarceyda12 Maşallah gidip gelebilmişsin bende korkuyordum nasıl olucak diye eşime uçağa atlayayım siz arabayla gelirsiniz demeyi düşündüm valla 😅 benim 2. Gebeliğim 13. Haftadayım zaten şuanlık bir riskim yok yüzeysel varisim var onun için varis çorabıda aldım bende ankaradan fethiyeye gidiyorum
Cakalllsebahat-0 susaMom_ susaMom_ 2 gebeliğinmii ne tatlı sen daha tecrübelisin bilirsin sen iyiysen bebek te iyi sonuçta ben 18. Haftada çıktım geziye 20. Haftada döndüm bursa ankara kayseri amasya kapadokya rıze samsun trabzon ordu yaptım geldim bir de bunun dönüşü var sen hesap et arabayla yolculugu ama çok keyifliydi dağ bayır bile olsa gelir gelmez doktora gorundum çokk şükür saglıklı bebişim
NslRstYsfAli Bende tam 13de Ankara’dan Fethiye’ye gittim 1buçuk saatte bir mola verip yürü bol su iç bişey olmaz dedi doktorum o şekilde yaptık geldik bi sıkıntı olmadı çok şükür
susaMom_ NslRstYsfAli Daha önce gitmiştik çok beğenmiştik hamile kaldığımı öğrenmeden önce gitmeyi planlıyorduk yine ankara bunalttı baya ama hamile kaldım 😅13. Haftamdayım şimdi dediğin gibi yürüyüşü aksatmıcam bir de denize falan girerken nasıl yaptın canım sıcak çok bunaltıyor mu
susaMom_ Cakalllsebahat-0 Ne güzel yapmışsın canım ilk kızımı doğumdan sonra kaybettim 9 ay sonra hamile olduğumu öğrendim şimdi 13 haftalığım riskim yoktu ilk gebeliğimde de şükür şimdilik bunda da yok gibi duruyor özele gittim sordum kasılma yok gidebilirsin dedi bir de devlete gidicem yola çıkmadan 1 gün önce
Cakalllsebahat-0 susaMom_ aaa çok üzüldüm ya başın sağ olsun ama bak allah öyle büyük ki sana yine bir mucize verdi meleğin de seni bekliyor orda🥹🙏 allah hayırlısıyla saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin inşallah git tabi doktora kendını yıpratmadan eglenmene bak sonra
susaMom_ Cakalllsebahat-0 İnşallah canım allah razı olsun sende bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah ❤️❤️