Derya146 Test yaptım pozitif çıktı devlet Hastanesi’ne en erken 26 Hazirana randevu bulabildim Çerkezköy devlet hastanesinin acilinde gebelik için kan aliyorlar mi bilgisi olan varmı?
AysuPolat Merhaba normalde almıyor ama antibiyotik kullanıyorum hamilelik şüphem var derseniz bakabilirler ben hamile lik için artısı takip amaçlı özele pra vermeyim acile gideyim dedim acilde bakmadılar kadın doğuma randavu al dediler