Selam güzel anneler, bu 3. Gebeliğim diğer gebeliklerimde de boynumda 1 2 tane ben çıkmıştı ama bu sefer işin dozu kaçtı sizde de var mı böyle anlamadım neden oluyor boynum bir kaşınıyor peşine pıtır pıtır Bi sürü ben o kadsr çirkin bir görüntü oldu ki aksi gibi göbeğim ve göğsümde de çıkmaya başladı 33+2deyiz. Normal mi bu ya 😩
