Anneoldum2 Esraa2112 pastorize olamaz evde bence içmeyin ama çay kaşığı kadar tadımlık nefsinizi köreltin
arinmommy Esraa2112 kaynatmadan içmemelisiniz çok riskli ben bir kaç kez kaynatılmış içtim onda bile tereddütlüydüm çok fazla ama kayınvalidemlerin olduğu için güvenerek içmiştim