Bebek-170793 Merhaba sevgili anneler nasılsınız gebeliğiniz nasıl geçiyo sıcaklarla size bişey danışmak istiyorum biz 20+ 4 günlük saçımda çok beyaz var boyatmak istiyorum siz ne zaman boyattınız veya nasıl boya kullandınız organik lütfen yazar mısınız 🙏🙏🥰🥰🥰🥰
Elifkocc Bebek-170793 canım benim ablam güzellik merkezi işletiyor en organik boyanın için de bile kimyasal var der ve gelen hamile müşterilerin saçlarını asla boyamaz geri gönderir 🤍
SM5534 Bebek-170793 doğumuma 4 gün kala saçlarıma sarıya boyattım paket attırdım diplere değişmeden doktoruma sordum sorun yok boyatın dedi kimyasal az çok oluyor hocam dedim sıkıntı olmaz dedi çok şükürde olmadı bebeğim doğdu ve suan 4 aylık 🥰