Mzzz Adetime 3 gün falan vardı. Kahverengi leke ve kan geldi adet başlangıcı gibi. Hatta öyle de sandım. Bu ayda olmadı diye üzülmüştüm. Böyle olduğunda genelde 1 gün sonra kanamam yoğunlaşırdı tamamen kesildi hiç bir şey gelmedi. Arkadaşım şüphelendi yerleşme kanaması olabilir test yap dedi yaptım şok geçirdim. Megerse hamileymişim😂😂