13 haftalık gebeyim 6 haftalık iken doktora gittiğimizde kullanmam gerektiğini söyledi son dogumum da doğum sonrası kalbime pıhtı atmış dogum hikayemi doktoruma anlatım tahlil vs yapmadan direk kan sulandırıcı hem hep hemde inne kullanmamı söyledi aranızda başına böyle bişey gelen var mı