Rabiarabisss3 Hamileliğiniz de bulantilariniz ne zaman başladı 5+3 haftalığım bulantı olmaması normal mi henüz kalp atışını duymadık önünüzdeki hafta gideceğim içime kuşku düştü
busebasaran06 Rabiarabisss3 7. haftana doğru muhtemelen başlar asko benim de öyle oldu 19 da bitti 😅ben de bittim 😅😅
Anonimcik Rabiarabisss3 ayyyy lütfen bulantın olmasın kız niye olmadı diyorsun olmasın deli misin ayol 6. Haftada bi başladı 26 haftalık oldum ilaç kullanıyorum ilaç kullanmadığım an tekrar bulantılarım kusmalarım başlıyor aman aman olmasın bulantıların çok zor 😣 umarım hafif ve rahat geçirirsin ilaç kullanmama rağmen bazen ara sıra istifra ediyorum 🤦♀️
birmayismasali Normal tabiki ben 6+5 teyim bugün çok şükür kalp atışını duyduk. Hiç midem bulanmıyor normalde midem çok hassastır araba vs tutar ama çok şükür şimdilik mide bulantım yok. Sadece çok şiddetli göğüs ağrısı yaşıyorum dokununca çok fazla ağrıyor
Seelinimo Normal canım. Benimde hiç olmadı diyebilirim bazen hafif bulantılar oldu ama geçti yani ileriki haftalarımda. Şimdi geri geldi ama 28haftalıgız. Son aylarda geri geliyor
s2121 7+3 haftalığım sabah bulantılarım çok oluyor yediğimi çıkartıyordum hep doktorum bulantı ilacı verdi boşuna eziyet etme dedi kendine ama içmiyorum analık bu olsa gerek 😂
Dreamqw Benimde 6 haftalık oldu daha bebek görünmedi.2 gündür sabah bulantılarım başlıyor gün boyu sürüyor.İnşallah hayırlısı ile bebeğimizi görelimde bulantılara razıyım ben🙏