busrasahin-_- Merhaba yenidoğan bebeğime doktorum bu vitamini günde 1 defa 3 damla olacak şekilde kullanmamı söyledi aranızda kullanan var mı kutunun üzerinde 2-10 yas çocuklar icin 3 damla oneriyor emin olamadim
AnayimBenAna_ busrasahin-_- doğru söylemiş doktorunuz 3 damla kullnılıyor damlalıkla. Fısfıs olarak ise bir fıs sıkacaksınız.
busrasahin-_- AnayimBenAna_ teşekkür ederim bende kutunun üstündeki yazı görünce tam emin olamamıştım ilk anneligim endişe ettim