selenaysenta benim 2.hamileliğim ilkinde de erkenden halletmiştim şimdi de 31+5 im ve 28 haftada dolabı vs her şeyi hazırdı, hastane çantasına koyacaklarımı da düzenleyicilere koymuştum geçen gün de valize koydum. Yani 28 hafta erken değil bence, şu bebek kıyafetlerini yıkayıp yerleştirmede neden son haftalara kadar beklendiği mantığını bi türlü anlayamadım açıkçası e bizimde kıyafetlerimiz dolaplarımızda duruyor aylarca hepsini tek günde giymiyoruz hangisi kirlenip tozlanıyor 🤷🏻♀️😂 30 dan sonrası çok hızlı geçiyor ve ağırlaşma ihtimaliniz var eşiniz biraz doğru söylüyor hazır olması sizin yararınıza sonuçta ne gibi bi zararı olacak her şeyin hazır olmasının ❤️ çantamda çok minimal sadece kıyafetlerden oluşuyor, biberon emzik sağma makinesi tarzı şeyleri koymadım çantama çünkü özel hastanede doğum yapıcam her şey orda var