Kubra_3838 canım gebelikte güvenli sayılıyor ama çok kötü değilsen kullanma bence. Bende geçenlerde hasta oldum doktor antibiyotik yazdı kullan ilerler dedi, kendimi gözlemledim 1-2gün kötüleşseydim kullanacaktım ama toparladım çok şükür. Kuru dut kaynatıp içtim, sıcak tutmaya çalıştım kendimi c vit kullandım iyi beslendim vs.