zehrayarencandemir kızlar selam ben iki senedir korumalı ilişki yaşıyorum geçen sene eskaza gebe kaldım ama sonra kürtaş oldum kalbi atmadığı için biz yine bir senedir korunuyoruz üç gündür korunmayı bıraktım aslında gebelik isteyip istemediğimi bile bilmiyorum ama bi anda öyle oldu acaba hemen hamilelik olur mu bir de gebeliğiniz de ne zamandan itibaren göğüsleriniz ağrımaya başlamıştı
susaMom_ zehrayarencandemir Gebeliği isteyip istemediğinizi anlamadığınız sürece korunmalı ilişkinize devam edin lütfen çünkü hala kararsızsınız bir önce ki bebeğinizde yaşadığınızı yaşamamak için emin olduktan sonra korunmasız ilişki yaşayın
Accountant zehrayarencandemir tek ilişkide hamile kaldım bende korkuyordum bir seferden bir şey olmaz herhalde dedim hemen yıkadığım halde oldu
Bebivekedi zehrayarencandemir bence tam emin olmadan korunmayı bırakmayın hamilelik ve bebek ciddi sorumluluk gerektiriyor
Pembe_bulut zehrayarencandemir ilk korunmayı bıraktığınızda başta korkuyla karışık istek oluyor ama birkaç ay deneyip olmayınca aklınızda sadece gebe kalmak oluyor yaşamış biri olarak söylüyorum 🤣
zehrayarencandemir susaMom_ bi önceki gebeliğimde kalp atışı olmamıştı istenen gebeliklerde bile olan bir şey bu
zehrayarencandemir Bebivekedi bilmiyorum bir yandan çok istiyorum bir yandan da çok korkuyorum konfor alanımdan çıkmak çok korkutucu geliyor
susaMom_ zehrayarencandemir Sonradan düzeltme yapmışsınız sanırım ben görmedim kalbinin durduğunu benim 2 gebeliğimde plansız ve istemeden oldu çünkü kendimi hazır hissetmiyordum ilk kızımın doğumu yaptım ama rabbimin bi bildiği varmış ki kızım melek oldu doğduktan 3 gün sonra şimdi tekrar gebelik planlamadığım halde hamile kaldım ama evlat istemediğimden değil psikolojimin biraz düzelip fiziğiminde toparlaması için 6 ayı lohusa olarak geçiriyoruz ya sonuç olarak henüz hormonlarım eski haline dönmemişken böyle bir durum yaşadım yine de çok şükür istiyordum ama bu kadar erken beklemiyordum sadece bir kere korunmayı bıraktık başka bir şehirde olduğumuz için geri çekme yöntemiydi
Bebivekedi zehrayarencandemir konfor alanınız tamamen yok olacak olan çocuğa ve size olmuş olur tam emin olduktan sonra karar verin
Accountant zehrayarencandemir şuan 30 haftalığım evet alıştım aslında istiyordum bende cesaret edemiyordum ilki boş gebelikti ve düşük olmuştu o yüzden yine aynı şeyleri yaşarım diye çok korkuyordum 2 yıl ara vermiştim bu da öyle bir kereyle olmasa bir süre daha beklerdim ama yaş da ilerliyor artık o yüzden olduğu iyi oldu şuan heyecanla bekliyorum hareketlerini falan hissedince cinsiyeti öğrenince bir şeyler de yolunda gidince zaten düşünceler değişiyor
Asmel Lohusa depresyonu gibi şeyler var gerçekten hazır olmadığınızda çocuğa kötü davranmalar,bağırmalar,korkutmalar yani yaparsınız demiyorum ama çocuk öyle çocuğum oldu bitti değil bayağı büyük bir hayat değişikliği oluyor
zehrayarencandemir Accountant içimi rahatlattınız gerçekten çok teşekkür ederim zamanla alışırım herhalde tabi eğer gebeysem 😅