momtobe__ benim yanma şeklindeydi lökosit çok az çıkmıştı acil toz şase ilaç verdi ama doktorum bol su iç dedi ilaç vermedi. Bende içmedim. 2 hafta geçti 6 olan lökosit değerim 28 oldu yanmam deveam ediyor doktorum hala bebek baskı yapıyor sana öyle geliyor bişey olmaz dedi ama ben bebek basısı ile olanı ve yanmayı ayırt ettiğimi rahatsız olduğumu söyledim zorla toz şaseden yazdı. Evet su tüketimimi arttırdım klima açıksa çorap giydim. Şaseyi kullandım yanmam geçti. Yani zararlı değil ama kullanma dedikçe çoğaldığı için çok kızdım ben birde özel doktor.
Acil gebelerin kullanabileceği ilaçları yazabiliyor.
Ama içinin rahat etmesi için bulunduğun yerde kadındoğum acil nerde araştır oraya git onlarda çok ilgileniyor.
Yanma değil ağrıysa o farklı birşeyde olabilir belki idrar kültürü alıp incelemeleride gerekebilir