5w2d e kese gözüktü karın ultrasonu gs 6.21mm
6w2de yol sac gözüktü 1.24 cm olmuş iki katına çıkmış büyüklüğü gelişimi iyş kese görüntüsü düzgün olması gereken gibi
7w2d e tekrar kontrolüm var kalp atışı bekleniyor
Her şey böyle gidip olumsuza dönme ihtimali var mı çok korkuyorum
İlk gebeliğim kimyasaldı bu sefer ümitliyim tüm kan testleri yapıldı hormon vitamin cinsel yolla bulaşan hastalıklar hepsi normal çıktı sadece ek progestan desteği alıyorum