Çam Sakura’da Hangi doktora gidiyorsunuz hepsi farklı birşey diyor kimi 39 haftada doğuma alırız dedi kimi 36.hafta ..Şuan 33.haftadayız randevu alacağım hangi doktor önerirsiniz riskli gebelik grubundayım şeker var insülin kullanıyorum. Net birşey desinler istiyorum ilk gebeliğim