_yessimm ikiprensannesii_ evet benimde bir oğlum vardı gönlüm kızdan yanaydı çok şükür Rabbim nasip etti ☺️
ikiprensannesii_ _yessimm benim ilk oğlum 6yildan sonra oldu. Şuan 4yasinda 12haftalik hamileyim bende kız çok seviyorum ama sanki kız istesem Allah’ın zoruna gider rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize inşallah