Bugün tam 33. Haftalık olmuştuk ve doktorum suyu biraz azalmış dedi ve 1 hafta geride gözüküyor bebek. 1900 kg ağırlığında. Çok tedirgin oldum bu durumu yaşayan var mı aranızda çok riskli bir durum mu. Pazartesi tekrar gideceğim net bir şey söylemedi bunun dışında 🥲🥲