Haticecelik Merhaba Kızlar çok merak ediyorum 38 +2 günlük hanileyim 3 haftadır bebeğim baş aşağı duruyordu biraz önce sanki dönmüş gibi hissettim acaba baş aşağı döndükten sonra tekrar dönme ihtimali varmı ???
Duygu Haticecelik canım bende 38+2 haftadayım😊 benim minnoş 37. Haftada başı aşağıdaydı doktoruma sordum döner mi dedim yok artık dönmez dedi yeride daraldı çünkü pozisyon değişmez