senatss Kızlar 34+2 oldum dikişler alındı baskı vardı ve agrı sancı yapıyordu. Sorum dikişler alındıktan ne kadar sonra doğum yaptınız ve suyunuz kanamanız falan mı başladı nasıl oldu yardımcı olurmusunuz lütfen
senatss Burda o kadar anne var ki serklaj dikişli doğum yapan cevap vermek bu kadar mı zor sizin için
Mhra5 Bende serklajlıyım ilk cocugumda sezaryanda alındı simdi tekrar serklajliyim ama bi tanidigimin 1 hafta sonra sancisi suyu gelmişti