İştahsızım bacılar buzdolabı açasım gelmiyor yemek yapmak istemiyorum hiç soğan ve yağ kokusu mahvediyor. 😢 bebeğim iyi mi kötü mü diye endişeleniyorum. Dengeli ve düzenli beslenmek istiyorum bebiş için olmuyor maalesef Tavuktan etten tiksindim yumurta falan da yiyemiyorum. Benim gibi olan var mı 2. Trimesterde geçecek mi biraz olsun 🥲🥲