Bir1kelebek canım ilk attığım belli olanı adetin ikinci gününde yaptım gelmediği için karnımda da ağrı vardı ama diğerini 10 gün önce çok çok erken yaptım ben negatif sanmıştım ilk denememiz pek cahilim bu konularda çok erken yapmıştım negatif sandım attım onu bugün deneyimli annelere gösterdim gözüküyor dediler gölge gibi baksana 😂