ilkanneilkbebek onu ben de okudum fakat geçerliliği yokmuş. Alakası yok demişti doktorum.
gulsahorall bence çok fazla araştırıyorsunuz, bu kadar ince düşünmeyin, doktorunuza güvenin. Kötü birşey olsa size mecbur söyleyecektir. Siz böyle yapınca bebek de kötü olur. Biliyorum çok zor ama salın gitsin 😂 o olması gerektiği gibi olur 🙏🏻🥰