Zll21 canım bunda korkulacak bişey yok bu sana iyi gelebilir hatta çatı muayenesi sıkıntısız acısız normal doğumda gelen elini sokuyor giden elini sokuyor bir zaman sonra el kola dönüyor diyebilirim bir saatte bir sonra yarım saatte bir elle kontrol ediyorlar yani baksa sorun olmaz