Hem özele hem devlete takipliyim devlet çağırdı bu hafta aç karnına erkenden gel dedi özeldeki doktorum yaptır bir sakıncası yok dedi gel gelelim ki etrafındaki insanlar o kadar çok kötü yorum yapıyor ki gebelik şeker hakkında kafam karıştı normalde. Şekerim yok daha 2 gün önce. Kan vardim açlık şekerim 75 di bu şeker yüklemesi olayı ne oluyor kafamda ney bir cevap oluşmadı hala yaptıranlar. Veya yaptırmayanlar bildiklerini yazarsa çok sevinirim 🙏