Sezgin ben Murat doruga gidiyorum. Gebel olarak memnunum ilgili bi doktor. Wp den istedigim zaman ulaşabiliyorum bazen geç olsa da gün içinde mutlaka dönüş yapıyor. Ama ben ekstra bişey gördüm mü bilmiyorum ilk gebeliğim. Karşılaştırma şamsım olmadı. Bir de biraz yogun oluyor gittgimizde sıra bekleyebiliyoruz. Normal dogum istiyorum ama henüz konusmadık