Kızlar bebeğim 12 günlük 20’şer dakika iki mememi de emiyor sütüm yeterli gelmiyor süreli aranıyor mama veriyorum. Fakat şöyle bir durum var ki emme, mama, alt değiştirme derken ara çok açılıyor ve çok geç uyuyor bebeğim. 2-2.30 saatte uyandırmam gerekirken emzirmeyi baz alıyorum bu sefer 1.30 saat anca uyuyor yeniden uyandırıyorum. Yanlış mı yapıyorum, siz nasıl yapıyorsunuz?